امروز:8 اردیبهشت 1403

تبلت جدید Galaxy Tab E با قیمت و امکانات مناسب

شرکت بزرگ سامسونگ یک تبلت اندرویدی جدید با نام Galaxy Tab E (با شماره مدل SM-T560) را عرضه کرد . این تبلت با قیمت مناسب و امکانات بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می گیرد .

با آریامونز همراه باشید تا مشخصات بیشتری از تبلت جدید سامسونگ داشته باشید …

تبلت جدید گلکسی تب E یک چیپست چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی دارد که به نظر می رسد Spreadtrum SC7730SE می باشد ، البته این ادعا هنوز از سوی شرکت سامسونگ تایید نشده است .

تمام اپلیکیشن های آفیس مایکروسافت روی این تبلت جدید همراه با نسخه کیت کت اندروید ، نصب شده است .دوربین اصلی آن 5 مگا پیکسل و دوربین جلویی تبلت 2 مگا پیکسل است که تصاویر سلفی با کیفیت بالا را به شما می دهد .

از دیگر قابلیت های این تبلت رم 1.5 گیگابایتی ، حافظه داخلی 8 گیگاباتی می باشد . این تبلت از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند و دارای یک باتری 5000 میلی آمپر در ساعت است که باتری مناسبی می باشد .
این تبلت سامسونگ از اینترنت وای فای نیز پشتیبانی می کند اما سامسونگ اعلام کرده است که مدل دیگری از این تبلت به نام Galaxy Tab E SM-T561 را وارد بازار خواهد کرد که از اینترنت و استاندارد 3G پشتیبانی خواهد کرد .
این تبلت جدید به زودی وارد بازار رقابتی تبلت و گوشی های هوشمند خواهد شد اما زمان دقیق آن مشخص نیست و باید برای ورود این تبلت صبور بود .

1

2

3

4

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم