امروز:9 فروردین 1403

Gear S2 ساعت هوشمند جدید سامسونگ در ایران

چندی پیش کمپانی سامسونگ جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام Gear S2 ( گیر اس 2 ) به بازار عرضه کرد و اکنون شاهد ورود این گجت پوشیدنی به بازار ایران هستیم . ابزارهای پوشیدنی در زمان بسیار کمی از عرضه محبوبیت پیدا کردند چرا که کارایی بالایی دارند و با طراحی شیک خود جلب توجه می کنند .

ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ، با صفحه‌ دایره‌ای شکل و لبه‌ی گردان، تجربه کاربری دلچسبی را همراه با کنترل دقیق و راحت فراهم می کند و در دو نسخه متفاوت Gear S2 و Gear S2 Classic عرضه شده است . ساعت Gear S2 برای آن دسته از کاربران که طراحی مدرن، مینی‌مال و امروزی را دوست دارند و ساعتGear S2 Classic برای کاربرانی مناسب است که طراحی کلاسیک و بند چرمی را بیشتر می‌پسندند.

2_8fdd3

ساعت هوشمند Gear S2دارای بدنه‌ای به قطر تنها ۱۱.۴ میلی‌متر ، صفحه‌نمایش ۱.۲ اینچی با دقت ۳۶۰*۳۶۰ (۳۰۲ پی پی آی) ، آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل تایزن و پردازنده دو هسته‌ای بهینه‌سازی‌شده یک گیگا‌هرتزی و باتری‌ پیشرفته‌ای با طول عمر دو تا سه روز می باشد .

از قابلیت های ساعت هوشمند Gear S2می توان به دسترسی کاربران به اعلان‌های «در یک نگاه» (at-a-glance)، به تقویم، پست الکترونیکی و اخبار اشاره کرد . حتی می توانید پیامک‌های مهم را نیز مستقیماً از روی مچ دست خود ارسال کنید. این ساعت از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و با دستگاه‌های مختلف اندرویدی سازگار است؛ همچنین قابلیت اتصال به سیستم‌عامل iOS نیز به‌زودی مهیا خواهد شد. این ساعت هوشمند می تواند به‌صورت خودکار تمام فعالیت‌های جسمانی کاربر را در طول شبانه‌روز اندازه‌گیری کند .

ساعت Gear S2 سامسونگ در دو مدل Dark Gray با بند خاکستری تیره،Silver با بند سفید و همچنین سامسونگ Gear S2 Classic در مدل Black با بند چرمی وارد بازار شده است.

Web Developer and Design