امروز:10 فروردین 1403

ناسا وجود موجودات فرازمینی را رسما تایید کرد

موجودات فرازمینی همیشه پایه ثابت فیلم‌های تخیلی بوده‌اند. مریخی‌هایی که برای نابودی زمین به سفینه‌های خود سوار شده‌اند و اتمسفر زمین را می‌شکافند و به سمت انسان‌های بی‌گناه امواج الکترومغناطیسی شلیک می‌کنند یا موجودی فرازمینی که به صورت اتفاقی در زمین جامانده است و حالا با یک زمینی دوست شده است. این‌ها را ما فقط در فیلم‌ها دیده‌ایم و همیشه برایمان این سوال وجود داشته است که آیا این موجودات سه چشم واقعا وجود دارند یا خیر؟ و دنبال نشانه‌هایی از آن‌ها بوده‌ایم. محققان بسیاری از وجود آن‌ها سخن گفته‌اند و دلایل خود را آورده‌اند و حتی بعضا تصاویری از آن‌ها منتشر شده است. اما به هر حال تا به امروز هیچ ارگانی به طور رسمی وجود این موجودات را تایید نکرده بود، اما حالا ناسا وارد شده است و وجود این موجودات را رسما تایید کرده است.

مطمئنا ناسا خیلی قبل‌تر از این از وجود این موجودات با خبر بوده است اما همانطور که همه می‌‌دانیم ناسا یک سازمان امنیتی است که اطلاعات محرمانه زیادی دارد ولی حالا چه دلیلی دارد که این سازمان تصمیم گرفته دست به این کار بزند، مشخص نیست.

پس از اینکه افراد بسیاری در راه اثبات وجود این موجودات به دلیل عدم حمایت ناسا شکست خوردند، حالا یکی از مقامات ارشد ناسا وجود این موجودات را رسما تایید کرده است.

الن استفن، محقق ارشد ناسا می‌گوید:

در طی دهه‌ی آینده مطمئناً شواهد قوی در مورد وجود حیات فرازمینی بدست خواهیم آورد. شواهد قطعی و فیزیکی نیز در ۲۰ تا ۳۰ سال آینده کشف خواهند شد. ما به یافتن پاسخ سؤالی که هزاران سال است ذهن مردم را به خود مشغول کرده است، بسیار نزدیک شده‌ایم.

البته مشخص است که تاریخ‌های گفته شده توسط استفن سوری هستند و به نظر می‌رسد دولت آمریکا هنوز تصمیم نگرفته است وجود این موجودات را علنی کند. مرگ مشکوک ویلیام کوپر که می‌خواست هدف ناسا را شفاف‌سازی کند خود دلیلی بر این مدعاست.

اما مشخص است که دولت آمریکا تصمیم گرفته است به مرور زمان پرده از این راز بردارد و همین نشان می‌دهد که ادعاهای افرادی که سعی کردند تا این موضوع را برای همگان علنی کنند بی اساس نبوده است.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.