امروز:16 اردیبهشت 1403

مونز استریم: بررسی برنامه اینباکس (Inbox) گوگل

شاید تا به حال با برنامه ی جدیدی به نام اینباکس در اپ استور اپل و یا گوگل پلی گوگل برخورد کرده باشید و از دیدن سازنده ی آن تعجب کرده باشید. دلیل تعجب شما هم بسیار به جاست و آن این است که گوگل خود یک اپلیکیشن ایمیل دارد برای چه اینباکس را نیز تولید کرده است. ما در آریامونز قصد بررسی برنامه اینباکس گوگل و ویژگی های آن می پردازیم. با مونز استریم همراه باشید.

گوگل برنامه ی Inbox خود را معرفی کرد. شما با اینباکس همان برنامه ی ایمیل گوگل را با هوشمندی بیشتر در اختیار خواهید داشت. این برنامه ترکیبی از Google now و سرویس Email گوگل می باشد. این برنامه ایمیل ها را هوشمند تر از قبل دسته بندی می کند و از سر دگرگونی ایمیل های جلوگیری می کند. روش کار این برنامه به گونه است که در ایمیل های که بحث مالی وجود داشته باشد آن ها را به بخش ایمیل های مالی هدایت می کند و به همین گونه کار ادامه می یابد.

ساندار پیچای در مورد این اینباکس می گوید:

برای بسیاری از ما مواجه روزانه با ایمیل ها تبدیل به امری طاقت فرسا می شود که ما را از مسیر اصلی فعالیتمان خارج می کند. این اتفاق در حالی می افتد که فلسفه ایمیل ها به آسان سازی ارتباطات بر می گردد و نه پیچیده کردن آن ها. بر همین اساس ما “اینباکس” را طراحی کردیم تا در خدمت شما باشد.

باید بدانید که گوگل قصد ندارد برنامه ایمیل خود را حذف کند و این دو برنامه هر دو در اپ استور خواهند بود.

در زیر از بخش مونز استریم بررسی ای از این اپ را قرار دادیم. نظر شما در مورد این برنامه چیست؟