امروز:8 اردیبهشت 1403

مشخصاتی از آیپد پلاس (ipad Plus) فاش شد; نام ایپد جدید ایپد پرو نیست

این روزها شایعات زیادی در مورد آیپد پلاس (ipad Plus) اپل منتشر می شود. چندی پیش مقاله ای بر تایید 12 اینچی بودن آیپد جدید برای شما اوردیم. تیم کوک در ان بر ضرورت استفاده از ایپد برای کارمندان بیش از پیش تاکید داشت و با استدلال هایی به بزرگتر شدن صفحه نمایش این ایپد رسیدیم. آیپد پرو نامی بود که تا قبل از این به این آیپد نسبت می دادیم اما جدید اخباری در شبکه اجتماعی Weibo چینی منتشر شده است که نام این دستگاه را آیپد پلاس (ipad Plus) می داند همچنین مشخصات دیگری از آیپد پلاس را درج کرده است.با آریامونز همراه باشید.

پست به اشتراک گذاشته شده در Weibo، صفحه نمایش این آیپد حتی از 12 اینچ نیز بیشتر بوده و 12.9 اینچ خواهد بود. رزولوشن این صفحه نمایش بر طبق این گزارش 2K خواهد بود. همچنین رزلوشن این نمایشگر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ مانند آیپد ایر 2 خواهد بود و یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ مانند تبلت های اندرویدی خواهد بود.

بر طبق این اطلاعات ضخامن آیپد پلاس 7 میلی متر خواهد بود و ضخامت آن نسبت به آیپد ایر 2 با ضخامت 6.1 بزرگتر است. این آپید با توجه به بزرگ بودن و نیاز به باطری بیشتری ضخامت بیشتر قابل توجیح است. وزن این ایپد حدود 700 گرم است که نسبت به ایپد ایر دو نیز باز وزن بیشتری را شاهدیم که این را نیز باید به صفحه نمایش آن مربوط دانست.

باتری به کار گرفته شده در آیپد پلاس یک باتری 11000 میلی آمپر ساعتی است که واقعا یک باتری عظیم الجثه است. هنوز اطلاعات بیشتری از این آیپد درز نکرده است و باید منتظر اطلاعت جدید از آیپد پلاس باشیم.