امروز:1 اردیبهشت 1403

چاپگر های شرکت سامسونگ با طعم اندروید

شرکت سامسونگ در نمایشگاه فناوری سال 2015 تقریبا از مدل جدید چاپگر های خود رو نمایی کرد که در طراحی آنان حس محیط تجاری ، مستقل بودن و تطبیق پذیری کامل به چشم میخورد گذشت آن دورانی که در هر جعبه ی پرینتر یک سی دی نصبی وجود داشت و ان هم برای سیستم عامل خاص مثل ویندوز XP و ….
نمونه ای از چاپگر این بار با سیستم عامل اندروید و کاملا قابل تطبیق با یاز های کاربری و رابط کاربری آسان این بار در لیست شرکت سامسونگ قرار گرفته است.از ویزگی های بارز این چاپگر های سامسونگ میتوان به چایگزینی سی پی یو تک هسته‌ای یک گیگاهرتزی با سی پی یو دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی، سرعت پردازش اسناد را تا ۵.۱ برابر بالا می‌برد و به کاربران متعدد امکان می‌دهد تا بدون بروز اخلال، اسناد حجیم را چاپ یا اسکن کنند.
صفحه ی لمس این چاپگر های سامسونگ دارای پنل تمام لمس 10 اینچی هستند که به کاربران امکان جستجو در اینترنت ، ایمیل و تصاویر و انواع مختلف اطلاعات بدون نیاز به کامپیوتر را فراهم آورده است.
برای متصل کردن این دستگاه های به گوشی ها با سیستم عامل اندروید نیز لوازم جانبی با نام NFC Pro وجود دارد که کاربران میتواند اطلاعات را بین چاپگر و گوشی خود رد و بدل نمایند.
اگر چه مایکروسافت با اقدام ساخت چنین چاپگری باز هم بر ترس او از بازار گوشی و موبایل اضافه شده اما باید منتظر ماند و دید.

 

Web Developer and Design