امروز:5 اردیبهشت 1403

مک بوک ایر 12 اینچی با تاچ آی دی روانه ی بازار خواهد شد

نصب ویندوز بر روی لپ تاپ های اپل

اپل  به زودی مک بوک ایر 12.1 اینچی خود را معرفی می کند اما خبر ها حاکی از آن است که اپل قرار است در مک بوک ایر جدید با تاچ ای دی همراه خواهد بود. این خبر ها توسط یکی از منابع تامین قطعات اپل به بیرون درز کرده است. با آریامونز همراه باشید.

اپل با معرفی گوشی آیفون 5s خود Touch ID را وارد وسایل دیجیتالی کرد. این شرکت بعد از آن با معرفی آیفون 6 قابلیت Apple pay را به گوشی خود افزود. بعد از آن اپل آیپد ایر 2 را معرفی کرد و در ان Touch ID خود را به کار برد. اخبار از ادامه ی این روند و کشیده شدن تاچ ای دی به مک بوک ایر جدید 12.1 اینچی اپل خبر می دهند.

در مورد منبع این خبر سایتی نیست جز AppleCorner. این منبع خبری نفوذی خوبی در تشکیلات اپل دارد و خبر های خوبی از اپل را فاش کرده است که از این رو دلیل اعتماد به حرف این سایت را نیز بیشتر می کند.

در مورد تاچ ای دی در مک بوک این نکته را نیز باید اضافه کرد که اپل در صدد است که بخش اپل پی خود را گسترش دهد و همین نکته باعث می شود که گذاشتن تاچ ای دی بیش از پیش برای این شرکت مهم شود. البته با این کار اپل به یکی از رقیبان قدرتمند paypal تبدیل می شود و پی پال نیز باید به دنبال راه هایی برای گرفتن بازار باشید.

باید منتظر باشیم و ببینیم آیا اپل از تاچ ای دی در مک بوک ایر 12.1 اینچی خود استفاده می کند.