امروز:8 اردیبهشت 1403

اچ تی سی ام 9 (HTC m9) معرفی شد؛ دوربین 20 مگاپیکسلی و نمایشگر 5 اینچی

ساعاتی پیش اچ تی سی از گوشی اچ تی سی وان M9 خود رونمایی کرد. اچ تی سی وان ام 9 همانند شایعات بود و نمی توان چیز بسیار متمایزی را برای ان متصور شد. اچ تی سی ام 9 همانند گذشته طراحی شده است و همانند ویدئو امروز صبح تفاوت بین این گوشی با گوشی های قبلی اچ تی سی وقعا سخت است. این گوشی نازکتر از قبل طراحی شده است. با آریامونز و بررسی اجمالی اچ تی سی ام 9 همراه باشید.

همانطور که در ویدئو صبح اشاره شد اچ تی سی در تغییر طراحی به تغییر در جای دکمه ها بسنده کرده است. در اچ تی سی ام 9 ما شاهد تغییر جای دکمه پاور و انتقال آن به کنار دستگاه هستیم. همچنین  دکمه های صدا نیز جدا از هم طراحی شده اند. از نظر طراحی نیز دنبال تغییر دیگری نباشید.

اچ تی سی ام 9 همانند انچه حدس زده می شد با پردازنده ی اسنپدراگون 810 معرفی شد در کنار این پردازنده اچ تی سی از یک رم سه گیگابایتی نیز بهره برده است.

نمایشگر اچ تی سی وان ام 9 یک نمایشگر 5 اینچی است که از فناوری super LCD3 استفاده می کند. باتری استفاده شده در این پرچم دار یک باتری 2840 میلی امپر ساعتی است و حافظه ی ان نیز 32 گیگابایت می باشد. باید در مورد 32 گیگابایت نیز اشاره ای داشته باشم که از این 32 فقط 21 گیگابایت در دسترس است و بقیه در اشغال سیستم عامل می باشد که میزان بسیار زیادی است.

دوربین این گوشی نیز یک دوربین 20 مگاپیکسلی است. همانگونه که در شایعات در مورد این گوشی و دوربین ان شنیده بودیم. دوربین ان نیز با کریستال یاقوت کبود محافظت می شود که خش روی دوربین نیوفتد و در عکاسی خللی وارد نکند. اچ تی سی در کنفرانس خود گفت که این بهترین گوشی در عکس برداری می باشد. دوربین سلفی ان نیز یک دوربین التراپیکسل است.

این بررسی کوتاهی از m9 بود شما می توانید ویدئو ی این گوشی را در زیر ببیند.