امروز:15 اردیبهشت 1403

آمار فروش روز اول اپل واچ ؛ ساعت اسپورت خاکستری رنگ محبوب ترین ساعت در آمریکا

اپل واچ در روز اول پیش فروش خود در کمتر از 6 ساعت به اتمام رسید . اینگونه دور اول پیش فروش به اتمام رسید. تا به اینک فقط از این موضوع خبر دار بودیم که در 6 ساعت موجودی تمام شده است اما امروز آماری منتشر شده است که تعداد پیش فروش ساعت های اپل و علاقمندی کاربران در آن ذکر شده است. با اریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش Slice Intelligence اپل در روز اول 957 هزار ساعت هوشمند خود را در آمریکا به فروش رسانده است.بر اساس این گزارش ها حدود دو سوم مشتریان به ساعت اپل واچ اسپرت علاقه داشته اند. اپل واچ اسپرت مورد نظر خاکستری رنگ و از نوع 42 میلی متری می باشد. حدود 32 درصد از خریداران ساعت اسپرت اپل را با بدنه ی المینیومی انتخاب نموده اند و نوع آن نیز 38 میلی متری می باشد.نسخه ی استیل ضد زنگ اپل واچ نیز حدود 24 درصد را در دست دارد.

جالبترین نکته در این است که تیم کوک محبوب ترین ساعت را اپل واچ اسپورت ضد زنگ نامید در حالی که در این گزارش این موضوع رد می شود. البته این موضوع را می توان بیشتر به آمار این شرکت مربوط دانست. این آمار فقط برای کشور آمریکا می باشد.

12496-6457-150413-Apple_Watch-Preorders-l

ساعت لوکس نیز با توجه به قیمت بسیار زیاد، خرید زیادی را به خود اختصاص نداده است که بتوان در آمار نشان داده شود. دو ساعت دیگر نیز به قیمت های 300 و 700 دلار بوده که بسیار قیمت آن گران است و به نظر این دو ساعت نیز نوعی وسیله ی لوکس باشند.

در مورد ساعت ادیشن نیز بهتر است بدانید که ساعت ادیشن با یند مشکی محبوبترین ساعت بوده است.

به نظر می رسد که اپل واچ فروش خوبی را تجربه خواهد کرد. در گذشته نیز اخباری مبنی بر علاقه ی 31 درصدی امریکایی ها به این ساعت منتشر شد.