امروز:7 اردیبهشت 1403

شرکت هواوی از محصولات جدید رونمایی کرد

بالاخره هواوی نیز توانست در ردیف تولید محصولات هوشمند قرار گیرد. این شرکت با ساخت گوشی P9 پرچمدار گوشی های هوشمند خواهد شد.

خبرها حاکی از آن است است که گوشی بعدی این کمپانی با کد رمز IP103 شناخته می شود و نکته جالب اینکه از یک طراحی خمیده برخوردار خواهد بود؛ قاب پشتی این گوشی از یک اسکنر برخودار است. این گوشی نسبت به تولید قبلی هواوی از امتیازی برجسته ای برخوردار است.

P9 از نمایشگری ۵.۲ اینچی است و دوربین آن  اصلی نیز ۱۶ مگاپیکسل است. همچنین چیپست این موبایل نیز Kirin 950 بوده که توسط کارخانه TSMC و با فناوری ۱۶ میلیمتری به تولیددر وسیع خواهد رسید. در نسخه ۹۵۰ هسته های Cortex-A72 به کار رفته اند و همچنین گفته می شود آخرین پردازنده گرافیکی Mali با کد T880 را می توان در این چیپست مجتمع دید. سیستم-بر-چیپ مورد بحث در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۵ به تولید انبوه می رسد و به راحتی می توان متصور بود که در پرچمدار بعدی هواوی که در اوایل ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد، قرار گیرد. این شرکت که به تازگی در درمیان غول های تکنولوژی سربرآورده، توانسته در ظرف مدت کوتاهی جایگاهی خوبی را کسب کند و به نظر می رسد در چند سال اینده به یکی از کمپانی های بی رغیب مبدل شود.

اشتراک گذاری