امروز:6 اردیبهشت 1403

معرفی برنامه های کمکی اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی عکس محور است که با ان می توانید عکس های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.یکی از ویژگی های این شبکه قابلیت انعطاف و نرم افزار های جانبی ان است در این مقاله قصد داریم این نرم افزار ها را معرفی کنیم. با ما باشید.

چت در اینستاگرام باinstaMessage

InstaMessage نام اپی می باشد که می تواند خلا نبود قسمت چت را در instagram پر کند .در این اپ نیازی به ثبت نام نیست و با اکانت instagram خود لاگین می کنید.

 برنامه های کمکی اینستاگرام

دیدن عکس ها در گروه بندی های خاص با picfeed

پیک‌فید PicFeed اپلکیشنی است ویژۀ کاربران اینستاگرام تا بتوانند عکس‌های افراد و هش‌تگ‌هایی را که می‌خواهند را سفارشی کرده و مشاهده کنند.

پیک فید به شما امکان می‌دهد فید عکس را بر اساس تگ‌ها و یا موضوعات مورد علاقۀ خود ایجاد کنید و آن را دنبال کنید، بدون آنکه به تعداد افراد در حال دنبال کردن‌تان اضافه شود.

 برنامه های کمکی اینستاگرام

نوشتن روی تصاویر اینستاگرام با Textgram Pro

 

نرم افزار Textgram Pro این امکان را به شما می دهد تا متن های خود را در داخل عکس ها نوشته و آن ها را در شبکه های اجتماعی عمومی نظیر فیسبوک ، تویتر و … با دوستان خود به اشتراک بگذارید . رابط کاربری این اپیلیکشن بسیار زیبا بوده و شما از کار کردن با آن لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که این برنامه از تمامی فونت ها پشتیبانی کرده و شما می توانید برچسب های سفارشی و قاب های متعددی  را به عکس های خود اضافه کنید.

 برنامه های کمکی اینستاگرام