امروز:9 اردیبهشت 1403

اولین تبلت اندرویدی نوکیا: نوکیا N1 چگونه تبلتی است

نوکیا N1 اولین تبلت اندرویدی نوکیا می باشد. این تبلت با استقبال خیره کننده ی مردم در چین قرار گرفت.این تبلت در عرض 4 دقیقه و 2 ثانیه 20000

فروش داشت. و بعد از ان موجودی فروشگاه به صفر رسید و بسیاری از ثبت سفارش برای این محصول باز ماندند و باید منتظر باشند تا در عرضه ی بعدی ان را خریداری کنند.با آریامونز همراه باشید تا تبلت نوکیا N1 را برای شما شرح دهیم.

اگر می خواهید درباره ی تبلت N1 بدانید و میزان فروش این تبلت نوکیا را بدانید فقط در همین اندازه بدانید که بیش از نیم میلیون مشتری برای خرید این محصول اقدام کردند و فقط 20000 نفر توانستند ان را تهیه کنند. یعنی تقاضا بیش از 28 برابر است و این یک فروش عالی و شگفتی را برای نوکیا به دنبال خواهد داشت.

مشخصات تبلت اندرویدی نوکیا N1

 

این تبلت دارای صفحه نمایش ۷.۹ اینچ و وضوح تصویر ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل با تراکم پیکسلی ۳۲۴ پیکسل بر اینچ می باشد.از جمله مشخصات دیگر نوکیا N1، مجهز بودن به پردازنده چهارهسته‌ای ۶۴ بیتی اتم اینتل، مدل Z3580، و برخورداری از ۲ گیگابایت رم است. این تبلت اولین و تنها محصول تجاری موجود نوکیاست که دارای دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و البته فاقد فلش LED است.

neat-and-clever

این گوشی دارای باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی است و سیستم عامل اندروید ان 5 یعنی همان lollipop است.رابط کاربری مانند نوکیا Z می باشد اما بر خلاف گوشی های نوکیا X در این گوشی ها می توانید به پلی استور دسترسی داشته باشید.این محصول همچنین از درگاه یو اس بی دو طرفه برای این محصول استفاده کرده که در نوع خود اولین محصول بازار است.

البته با تمام این توضیحات باید بدانید که این محصول برای شرکت فاکس کان است  و این شرکت از برند نوکیا استفاده نموده و به ازای فروش هر محصول مقداری به نوکیا ی مایکروسافت تخصیص می یابد.

مقایسه N1 با تبلت های دیگر

در شکل زیر عملکرد این دیوایس یعنی نوکیا N1 اورده شده است همانطور که می بینید در دوربین این تبلت از ایپد مینی بهتر است.با بررسی های تخصصی اینده ی اریامونز همراه باشید.

قیمت تبلت اندرویدی نوکیا N1

شما برای خرید این تبلت تنها با صرف هزینه ۲۵۷ دلار به یکی از بهترین صفحه نمایش ها و تبلت با کیفیت نوکیا N1 دست خواهید یافت.

05A

باید ببینیم در بررسی های تخصصی اینده ی اریامونز این محصول یکی از بهترین هاست یا نه؟

نظر شما چیست؟