امروز:9 فروردین 1403

گزارش مالی الجی در سال 2014: هنوز جای کار وجود دارد

الجی همانند اپل و هوآوی و شیائومی گزارش مالی ای از سال 2014 خود را منتشر کرده است. بخش موبایل الجی بر اساس این گزارش خوب بوده است اما نمی توان ان را عالی توصیف کرد. تعداد فروش گوشی های الجی کمی از هوآوی و شیائومی بیشتر بوده است و این نشان دهنده ی راه دراز این شرکت برای رقابت با سامسونگ و اپل است. با آریامونز همراه باشد.

الجی گزارش مالی خود را منتشر کرد. طی این گزارش الجی در سال 2014  در بخش موبایل خود 78.2 میلیون دیوایس فروخته است. برای بهتر درک کردن این میزان فروش باید میزان فروش هوآوی را نیز در دست داشته باشیم. طی گزارش مالی هوآوی در 2014 این شرکت 75 میلیون دستگاه موبایل فروخته است و از این جا می توان کار خوب هوآوی و کار متوسط الجی را درک کرد.

آمار جالبی که در گزارش مالی الجی در 2014 دیده می شود فروش 19.1 میلیون دستگاه تلفن غیر هوشمند از 78.2 میلیون دیوایس فروخته شده می باشد. که این میزان 24.4 درصد از کل فروش موبایل الجی است.

باید توجه داشت که الجی با این گزارش مالی به شدت باید به بازار فروش گوشی خود در سال 2015 فکر کند و تا انجایی که می تواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

الجی همچنین در گزارش مالی خود در مورد فروش تلوزیون های هوشمند خود نیز بخشی را ارائه کرده است که در سال 2014 این بخش الجی ۴۸۲ میلیون دلار برای این شرکت سود آوری ایحاد کرده است. اما باید توجه داشت که در سه ماهه ی پایانی سال با ضرر موجه بوده است و به گفته ی تحلیل گران این ضرر برای از دور خارج شدن تلوزیون پلاسما می باشد.