امروز:5 اردیبهشت 1403

لپ تاپ حرفه ای دل به نام Precision M3800 معرفی شد

دل لپ تاپ Precision M3800 را معرفی کرد. این لپ تاپ بسیار حرفه ای برای کار های حرفه ای ساخته شده است. دل سازنده این لپ تاپ تمام تخصص خود را به کار برده است تا بهترین سخت افزار ها را در این لپ تاپ خود قرار دهد و Precision M3800 را در بهترین حالت خود راهی بازار کند. این لپ تاپ حرفه ای برای کار های بسیار سنگین مناسب می باشد اگر شک دارید با دیدن مشخصات این لپ تاپ به حرفه ای بودن آن پی خواهید برد. با آریامونز همراه باشید.

بدون اتلاف وقت برای نشان دادن قدرت این لپ تاپ یعنی Precision M3800 شرکت دل به بررسی مشخصات آن می پردازیم. این لپ تاپ حرفه ای در دل خود پردازنده ی core i7 چهارهسته‌ای جای داده است. حافظه ای که دل برای این لپ تاپ در نظر گرفته است یک هارد 2 ترابایتی است که حافظه ی خوبی به شما ر می آید. در کنار پردازنده ی 4 هسته ای و هارد 2 ترابایتی دل یک رم 16 گیگابایتی را نیز به کار برده است که سرعت این لپ تاپ را تضمین کند. برای کار های گرافیکی دل کارت گرافیک انویدیا کوادرو K1 100M را انتخاب کرده است که خیال شما از نظر گرافیک و کارهای گرافیکی راحت کند. در کنار تمام این امکانات Dell یک صفحه نمایش عالی 4K را برای این لپ تاپ خود برگزیده است که طراحی و هر انچه شما به آن فکر کنید را راحت تر از قبل و بسیار با کیفیت انجام دهید.

دل در این لپ تاپ از استاندارد ISVبرای ویرایش حرفه ای فیلم بهره گرفته است. همچنین خریداران می تواند به صورت دلخواه یکی از سیستم های ویندوز ۷، ویندوز ۸.۱ و نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان اوبونتو را انتخاب کنند. همچنین این لپ تاپ قابلیت سفارشی سازی نیز دارد از جمله قابلیت های سفارشی سازی آن صفحه نمایش لمسی می باشد.

precision-m3800-4-970x646-c

دل برای سریع تر کردن این لپ تاپ از یک درگاه Thunderbol 2 استفاده کرده است. این درگاه به شما این امکان را می دهد که تا سرعت 20 گیگابایت بر ثانیه اطلاعات انتقال دهید.

بدون شک این لپ تاپ یکی از حرفه ای ترین لپ تاپ های بازار است.Dell برای این لپ تاپ قیمت پایه ی 1700 دلار را در نظر گرفته است که این قیمت بر حسب سفارشی سازی شما تغییر می کند.

اشتراک گذاری