امروز:28 فروردین 1403

گوگل زمان I/O 2015 را اعلام کرد; 7 و 8 خرداد 1394

گوگل بالاخره زمان کنفرانس I/O خود را اعلام کرد. کنفرانس I/O کنفرانس مخصوص گوگل است که در آن تکنولوژی های روز خود و محصولات جذاب خود را در آن معرفی می کند. گوگل زمان این کنفرانس را در سال 2015 برابر با 28 و 29 می اعلام کرد. این تاریخ مصادف با 7 ام و 8 ام خرداد می باشد. طی این اعلام گوگل قرار است که پوشش زنده ای از این مراسم را در اختیار کسانی که نمی توانند در آن حضور داشته باشند انجام دهد. با آریامونز همراه باشید.

کنفرانس I/O یکی از مهترین و جالب ترین کنفرانس های گوگل می باشد. گوگل در این کنفرانس از جدیدترین دستاورد های خود به شکل جدیدی پرده برداری می کند. شاید بپرسید چرا جالب؟ برای این مطلب باید کنفرانس I/O دو سال پیش را به یاد آورید زمانی که گوگل در کنفرانس I/O قصد معرفی گوگل گلس داشت. این معرفی بسیار جالب بود زیرا برای معرفی آن به صورت زنده چتر بازانی از هواپیما به سقف این کنفرانس فرود آمدند در حالی که گوگل گلس بر چشمانشان بود.

Brin-moscone-roof

گوگل در سال گذشته نیز اندروید خود را برای اندروید پوشیدنی و خودرو ها معرفی کرد. گوگل برای I/O 2015 خود چیزی از موارد مورد بررسی هنوز منتشر نکرده است اما بر طبق اطلاعات به نظر می رسد که گوگل در I/O طراحی متریال و تغییراتی در کروم را معرفی خواهد کرد.

بخش ویژه رویداد های گوگل، سایتی برای 2015 I/O  راه اندازی می کند. شما برای استفاده از آن می توانید به این آدرس مراجعه کنید. در این بخش با کلیک بر روی تنظیمات وارد فضای اهنگ سازی می شوید. این شاید گوشه ای از این کنفرانس را برای ما روشن می کند. آیا قرار است وسیله صوتی جدیدی معرفی شود؟

آریامونز پوشش زنده ای از این کنفرانس در خرداد 1394 خواهد داشت. شما می توانید در آینده این بخش را در رویداد های آریامونز ببینید.