امروز:9 اردیبهشت 1403

گلکسی تب S2 از آیپد ایر 2 باریک تر خواهد بود

سامسونگ در هیاهوی برگزاری کنفرانس خبری خود برای معرفی گلکسی اس 6 است و تمام اخبار در این باره و مشخصات گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج می باشند. اما در این بین، اطلاعاتی از گلکسی تب S2 سامسونگ به بیرون درز کرده است. به گفته ی منابع این اطلاعات گلکسی تب S2 حتی از آیپد ایر 2 نیز باریک تر است و طراحی بسیار خوبی خواهد داشت. با آریامونز همراه باشید.

سامسونگ در حال نزدیک شدن به کنفرانس MWC 2015 و معرفی پرچم دار خود یعنی گلکسی اس 6 می باشد. کنفرانس بارسلون باعث شده است که اطلاعات زیادی پیرامون پرچم داران جدید که قرار است معرفی شوند وارد سایت های تکنولوژی شود اما در این بین اخباری از منبع موثق سم موبایل از گلکسی تب S2 منتشر شده است که گفته شده است که این تبلت ضخامت بسیار کمی را به خود اختصاص داده است و انقدر کم است که حتی از آیپد ایر 2 نیز باریک تر است. در ادامه اطلاعات منتشر شده از کیفیت بالای ساخت و استفاده از حاشیه فلزی در گلکسی تب S2 حکایت می کند.

گلکسی تب S2 در قرار است در دو اندازه ی 8 و 9.7 اینچی تولید شود. به نظر می رسد که سامسوتگ از نسبت تصویر 4 به 3 در این تبلت استفاده کند. همچنین بهتر است بدانید که این سری در سایز صفحه نمایش کاهش به خود دیده است. برای مقایسه، سایز گلکسی تب اس ۸.۴ و ۱۰.۵ بوده است.