امروز:14 اردیبهشت 1403

هوآوی : استفاده از 4K و نمایشگر های خمیده در گوشی های هوشمند هیچ مزیتی ندارد

این روزها کمپانی های سازنده دست به هر کاری می زنند که تلفن های خود را متفاوت نشان دهند. از جمله ی آن کار ها می توان به نمایشکر های 4K و نمایشگر های خمیده را نام برد. اما آیا واقعا استفاده از این وسایل در گوشی های همراه نیاز کاربران را برطرف می کند و یا فقط جنبه ی تبلیغاتی دارد. مدیر بخش موبایل هوآوی این کار را بیهوده می داند. با آریامونز همراه باشید.

استفاده از نمایشگر های 4K مزیتی برای بسیاری از تلوزیون ها ی هوشمند به حساب می آید آیا این نوع نمایشگر ها با توجه به باتری محدود گوشی های هوشمند مزیت محسوب می شود؟

هوآوی در این مورد نظری ضد 4k برای موبایل دارد. این شرکت در مورد استفاده از نمایشگر های 4K در محصولات موبایل خود این نظر را دارد که با استفاده از این نوع نمایشگر ها طول عمر باتری بسیار کم می شود و کیفیت زیادی که کاربر بتواند ان را احساس کند را نیز به محصول نمی افزاید.

مدیر بخش موبایل هوآوی در این مورد می گوید:

بر حسب توانایی باتری های امروزی در تامین انرژی تلفن های هوشمند، نمایشگرهای ۴K سبب تنها می شوند این محصولات تقریباً هر شش ساعت یکبار به شارژ کردن نیاز پیدا نمایند.

نمایشگر های HD و 2K زمان شارژ مجدد را به 10 ساعت افزایش می دهد و باید باز هم بدانیم که این افزایش کیفیت چیز ملموسی نیست. برای همین است که اپل در افزایش تراکم پیکسلی ایفون 6 ثابت قدم بود و تغییر در ان نسبت به گذشته انجام نداده است.

کمپانی هوآوی در مورد گوشی های خمیده نیز نظر مشابهی دارد و مدیر بخش موبایل هوآوی با بیان یک مثال آن را روشن می کند. او برای این مثال از G flex 2 استفاده کرد و در ان می گوید که الجی برای ساخت آن فرایند های پیچیده ای را باید انجام دهد اما آیا این فرایند ها در راحت تر بودن گوشی تاثیر دارد.

آیا شما هم با هوآوی موافقید؟ آیا این تغییرات اسمی فقط برای تبلیغات پرچم داران است؟

اشتراک گذاری