امروز:12 اردیبهشت 1403

باتری اپل واچ قابل تعویض است

اپل در کنفرانس اسپرینگ فوروارد خود در روز دوشنبه ساعت هوشمند جدید خود را برای فروش معرفی کرد. قبل از معرفی اپل واچ خیلی ها انتظار ساعت با باتری ضعیف را داشتند در حدی که زمانی که تیم کوک میزان شارژ باتری را 18 ساعت اعلام کرد همه امیدوار شدند. اما به نظر نمی رسید که حتی این 18 ساعت به صورت عملی جوابگو باشد زیر اپل برای اعلام این زمان پیشفرض هایی در نظر گرفته بود. این پیشفرض ها شامل 90 بار چک کردن ساعت و دیدن 90 نوتیفیکیشن می باشد. همچنین ما بررسی دقیقی از باتری این ساعت را برای شماقرار دادیم. اما امروز بحث دیگری درباره ی باتری اپل واچ مطرح شد و ان امکان تعویض آن می باشد. با آریامونز همراه باشید.

شما اگر بهترین دیوایس را هم داشته باشید باید زمانی پس از استفاده از آن آن را عوض کنید. در گوشی های جدید این امکان قرار داده نشده است که باتری به راحتی عوض شود. اپل در مورد اپل واچ نیز این قابلیت تعویض را قرار داده است اما سخت یا آسان بودن آن معلوم نیست. همین که می توان باتری آن را تعویض کرد بسیار باعث خوشحالی است.

شما می توانید قیمت های اپل واچ را در این مطلب ببینید و همچنین می توانید بررسی بند های اپل واچ را در این مطلب ببینید. ماتصاویری از اپل واچ برای شما قرار داده ایم که می توانید از این مطلب تماشا کنید. شما همچنین می توانید مشکلات اپل واچ را در آریامونز بخوانید.