امروز:1 اردیبهشت 1403

پردازنده ی هوآوی P8 پردازنده ی kirin 935 خواهد بود

هوآوی گوشی پی 8 (P8) خود را در سال 2015 در 15 اوریل یعنی 26 فروردین در لندن معرفی خواهد کرد. در مطالب گذشته تصاویر هوآوی P8 را برای شما قرار دادیم. اما مشخصات دقیقی از این گوشی در دسترس نبود و گمان ها بر این باور بود که این دستگاه از یک پردازنده ی اختصاصی هوآوی یعنی kirin 930 بهره خواهد برد. اما شایعات جدید از رونمایی از یک پردازنده ی اختصاصی جدید برای هوآوی P8 خبر می دهد. این پردازنده Kirin 935 نام دارد. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که بیان شد پی 8 هوآوی در تاریخ 29 فروردین رونمایی خواهد شد. این گوشی که پرچم دار 2015 هوآوی است بر اساس پیش بینی ها باید از کیرین 930 استفاده می کرد اما به نظر هوآوی پردازنده ی جدیدی برای هوآوی P8  طراحی کرده است. این پردازنده که در روز معرفی P8 رونمایی می شود.  این پردازنده با احتمال زیاد یک پردازنده ی هشت هسته ای مانند kirin 930 می باشد اما تفاوت اصلی ان هسته ی گرافیکی آم یعنی GPU می باشد.

این پردازنده به احتمال بسیار زیاد با بهینه سازی های هوآوی شارژ کمتری مصرف می کند و قدرت بیشتر خواهد داشت. اما خوب است بدانید که P8 با دوربین 13 مگاپیکسلی تست شده است و به احتمال زیاد با این دوربین معرفی خواهد شد. باید منتظر بود و دید که هوآوی در P8 چه سخت افزاری گنجانده است. با آریامونز همراه باشید.

اشتراک گذاری