امروز:8 اردیبهشت 1403

افزایش 21 درصدی فروش محصولات لنوو در سه ماهه نخست 2015

در سه ماهه نخست سال 2015 تمامی کمپانی های بزرگ شروع به انتشار آمار فروش خود کردند. شرکت لنوو نیز از این امر مستثنی نماند.  این شرکت که در سه ماهه اخر سال 2014 دچار 36 درصد کاهش فروش شده بود، اکنون با خوشحالی آمار فروش خود را اعلام  کرده است.

در آمد شرکت لنوو در سه ماهه سال 2015 در حدود 21 درصد رشد داشته که این امر خوش شانسی این شرکت را نشان می دهد. این شرکت ساخت گوشی های موتورولا موبایلیتی را نیز در اختیار خود گرفته که در تلاش برای افزایش فروش این محصول نیز می باشد. شرکت لنوو در حال حاضر دومین شرکت تولید گوشی های هوشمند در چین به شمار می رود و امیدوار است که بتواند با شرکت هایی بزرگی چون سامسونگ به رقابت بپردازند.

کامپیوترهای شخصی لنوو نیز بیشترین سود دهی را برای این شرکت به همراه داشته، این واحد توانسته ۱۳.۳ میلیون PC را طی سه ماهه گزارش شده عرضه و به فروش برساند. البته لنوو می گوید سهمش از بازار  لپ تاپ ها نیز به مانند سایر  دستگاه های هوشمند طی سه ماهه چهارم ۲۰۱۴، کاهش اندکی داشته و از ۲۰ درصد سه ماهه پیشین به ۱۹.۵ درصد تنزل پیدا کرده است.  درآمد شرکت لنوو  در سه ماهه نخست 2015 با  ۷.۲ میلیارد دلار  به ثبت رسانده شده که شامل تبلت های با سیستم عامل ویندوز  نیز می شود  و ضمناً افزایش سالانه 11% این شرکت را روایت می کند.