امروز:9 فروردین 1403

تلاش اچ تی سی برای تولید تبلت 7 اینچی

اخیراً اطلاعاتی در وب سایت Zauba منتشر شره است که اچ تی در تولید تبلتی 7 اینچی دیزایر است که دارای سیستم عامل اندروید خواهد بود.

همانطور که می دانید اچ تی سی در دوران بحرانی قرار دارد شاید به همین علت است که طرحهای مشابه را کنار گذاشته و در پی تولید محصولاتی با طراحی متفاوت و قیمتی مناسب است.

در گذشته شرکت اچ‌تی‌سی مشترک با گوگل، نکسوس 9 را به بازار عرضه کرد که با استقبال روبرو بود و موفقیت خوبی داشت. پس از آن این خبر منتشر شد که اچ تی سی تمایل دارد تا دوباره در بازار تبلت حضور پیدا کند.  حتی پس از اینکه نکسوس ۹ عرضه شد، شایعاتی در مورد عرضه‌ی نسخه‌ای از این تبلت با چیپ مدیاتک در کشور چین منتشر شده بود که البته محقق نشد.

گزارشها حاکی از آن است که اچ تی سی تصمیم دارد در سه ماهه چهارم سال جاری یک گوشی با رده بالا به نام Aero روانه بازار کند. این کمپانی برای جبران شکست خود در تولید پرچمدار امسال خود یعنی One m9 (وان ام 9) این تصمیم را گرفته است. Aero پرچمدار جدید اچ تی سی خواهد بود. هم اکنون  وب‌سایت Zauba خبر از محصول جدید اچ تی سی دارد که یک تبلت میان‌رده‌ای ۷ اینچی است.

ech

این احتمال می رود که این تبلت با پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۴۱۰ تجهیز شود. قیمتی که برای این تبلت برآورد می شود ت۱۸۰ دلار که کمی گرانتر از  قیمت تبلت H7 است. با استفاده از این تبلت می توانید ارتباط‌های مخابراتی از جمله 3G برقرار کنید همچنین با وجود درگاه سیم کارت در آن، می‌توانید با آن تماس‌های صوتی را نیز برقرار کنید. پیش بینی شده که رزولوشن صفحه نمایش آن اچ‌دی و حافظه‌ی رم یک گیگا بایت خواهد بود.

اشتراک گذاری

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره