امروز:10 فروردین 1403

تبلت های تاشو با دکمه های نامرئی توسط سامسونگ تولید خواهد شد

سامسونگ برای چندمین بار درباره نمایشگرهای خمیده و انعطاف پذیر درخواست ثبت پنتت کرد و حالا به صورت رسمی این پتنت با نام سامسونگ به ثبت رسید . شرکت سامسونگ اعلام کرده است این پتنت در سال آینده به واقعیت تبدیل می شود و یک تبلت انعطاف پذیر با صفحه نمایش خمیده تولید خواهیم کرد . درخواست این پتنت سال گذشته داده شد و حالا بعد از یک سال در تاریخ  16 تیرماه (7 ژولای) به نام سامسونگ به ثبت رسید . با آریامونز همراه باشید …

1

2

3

شرکت سامسونگ پتنت فوق را برای صفحه نمایش های OLED و حتی LCD ثبت کرده است ، با این تفاوت که برد مدار در صفحه نمایش LCD خارج هر قسمت است اما در مقابل برای صفحه نمایش OLED مدار در داخل بدنه تبلت قرار دارد و با پنل خم می شود  . تبلت هایی با صفحه نمایش خمیده و انعطاف پذیر اندازه ای برابر با تبلت های گلکسی سامسونگ دارد .

علاوه بر این پتنت ، سامسونگ پتنت دیگری برای دکمه های مجازی و نامرئی ثبت کرده است . این دکمه های نامرئی در کنار لبه های نمایشگر لمسی قرار دارند که با این دکمه ها می توان به برنامه های مختلف وارد شد . نام این ویژگی جدید sensor pads می باشد که می تواند کارهای مختلفی انجام دهد .

یک دکمه برای برگشت دستورات در زیر نوک انگشتان در طرف گوشی قرار دارد که بدون هیچ فضایی در زیر نمایشگر قرار دارد .

4 5 6

این پتنت توسط سامسونگ در بخش تحقیق و توسعه اداره اختراع و پتنت ثبت شده است و بر طبق آن تغییراتی در نمایشگرها ایجاد خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که این پتنت به چه صورت در نمایشگرها  اعمال می شود .

باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ با این پتنت چه تولیداتی خواهد داشت . نظر شما درباره نمایشگر های خمیده و انعطاف پذیر چیست ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم