امروز:1 اردیبهشت 1403

معرفی فلش وایرلس SanDisk و رفع مشکلات کمبود حافظه در گوشی ها

به تازگی کمپانی SanDisk فلش وایرلس جدیدش با نام Connect Wireless Stick معرفی کرد. از قابلیت هایی که این فلش وایرلس به همراه دارد، انتقال اطلاعات بین دستگاه های هوشمند و رفع کمبود ظرفیت در گوشی های هوشمند می باشد. با آریامونز همراه باشید تا از دیگر قابلیت های این فلش وایرلس بیشتر آگاه شوید.

همانطور که می دانید هنوز هم مشکلات ارسال اطلاعات بین گوشی ها و رایانه ها وجود دارد و هرچند راه حل های متعددی را پیش روی این مشکلات قرار داده اند اما هیچ کدام نتوانستند به خوبی این مشکلات را رفع کنند و به تازگی کمپانی سن دیسک ایده ی جدید را ارائه داده است و در آن از فلش وایرلس کمک گرفته است.

این فلش وایرلس دارای باتری می باشد و می تواند اطلاعات و داده ها را در میان دستگاه های مختلف انتقال دهد و به راحتی ایرادات کمبود ظرفیت حافظه را برطرف سازد.

Video player-970-80

مثلا شما عکس های با حجم و کیفیت بسیار بالایی در گوشی خود دارید و حجم ناچیزی بر روی گوشی خود ظرفیت آزاد دارید، می توانید از Connect Wireless Stick کمک بگیرید. این فلش دیسک تا حداکثر 128 گیگابایت ظرفیت دارد و در مدل های 64 ،32 و 16 گیگابایتی نیز ارائه شده است. همچنین قدرت باتری آن با هر بار شارژ حدود 4.5 ساعت دوام آورده و داده را انتقال می دهد. در آخر هم به قیمت متغیر 30 تا 100 دلاری این فلش اشاره می کنیم و نکته آخر اینکه این فلش توانایی این را دارد که فایل های تصویری را به صورت خودکار بکاپ گیری کند.

 

sandisk-connect-wireless-stick

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.