امروز:28 فروردین 1403

دریافت گیفت کارت رایگان و خرید 1200 جم در کلش او کلنز

اگر شما هم یک گوشی اندرویدی یا آی او اس  داشته باشید ، حتما، با کلش او کلنز آشنا هستید و یا نام آن را شنیده اید، بازی اعتیاد آوری که ساعت ها وقتمان را می گیرد.

یکی از اهداف این بازی ، بدست آوردن جم رایگان است. اگر بخواهید در داخل بازی این کار را انجام دهید شاید چند ماه وقت شما را بگیرد تا برای مثال ۱۰۰۰ جم برای ساخت کارگر چهارم (بیلدر شماره ۴) ، بدست آورید.

اما در این جامی خواهیم به شما یک روش ساده تر و البته سریعتر را برای این کار به شما آموزش دهیم. با ما باشید.

یکی از راحت ترین و کم خرج ترین راه های بدست آوردن گیفت کارت، استفاده از این سایت  است که به شما اجازه میدهد تا با باز کردن چند سایت و در مدت کم بتونید ۱۵ دلار در حساب خود ذخیره کنید و یک گیفت کارت ۱۵ دلاری بگیرید.

گیفت کارت چیست ؟

شما در صورتی که گیفت کارت گوگل پلی را داشته باشید ، به راحتی و کاملا قانونی می توانید از گوگل پلی خرید کنید. یعنی وقتی که گیفت کارت را دریافت نمودید قادر خواهید بود بعد از روشن کردن یک پروکسی، وارد بازی شوید و روی گزینه خرید جم کلیک کنید و با وارد کردن رمز گیف کارتی که دریافت کردید ، به راحتی  ۱۲۰۰ جم با ۱۵ دلار بخرید.

 

مرحله اول

ابتدا وارد سایت A.W.$urveys  شوید.

مرحله دوم 

جم رایگان در بازی کلش آف کلنز

بر روی گزینه Create Free Account کلیک کنید.

 

مرحله سوم

صفحه ای مانند عکس زیر مشاهده مکنید.

بدست آوردن جم در بازی کلش آف کلنز .. clash of clans

در قسمت UserName یک نام کاربری به دلخواه و در قسمت Password هم یک رمز به دلخواهتان را وارد کنید.

در قسمت Email هم ایمیلتان را وارد کنید.

بقیه گزینه ها را تغییر ندهید ولی در آخرین گزینه کد تاییدیه ای که در مستطیل می بینید را وارد کنید و بعد روی  گزینه Create Free Account کلیک کنید.

 

مرحله چهارم

3

 

روی یکی از مستطیل های سفید رنگ کلیک کنید.

صفحه ای مانند صفحه زیر باز می شود.

 

4

در کادر نشان داده شده یک نام دلخواه وارد کنید و روی Submit Review کلیک کنید.

روی مستطیل های سفید رنگ دیگر هم که در مرحله  چهارم روی یکی از آنها کلیک کردیم ، کلیک کنید و همین کار را برای آنها نیز انجام دهید.

 

حالا به صفحه اصلی باز گریدید.

همان طور که در عکس زیر می بینید ، تا الان (در یک روز) ۵.۱۰ دلار جمع شده است و تا یک هفته دیگر اگر هر ۲ یا ۳ روز یک بار این کار را انجام بدهید ، ۱۵ دلار  دریافت خواهید کرد و با آن می توانید۱۲۰۰ جم خریداری کنید.

Snapshot_2014-11-22_153741

وقتی که ۱۵ دلار جمع شد، روی گزینه Cash Out کلیک کنید و به راحتی گیفت کارتتان را دریافت کنید.

 

 

 

اصلاحیه:

با توجه به گزارش های فراوان کاربران آریامونز این روش به نظر یک تقلب از طرف شرکت پشتیبان کننده ی ان می باشد. بنا به گزارشات فراوان پس از طب مراحل گیفت کارت داده نمی شود. پیشنهاد اریامونز استفاده از سرویس معتبر بینگ ریواد می باشد.

اص

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.