امروز:14 اردیبهشت 1403

تصاویر گلکسی اس 6 در کیس های Spigen منتشر شد

دنیا تکنولوژی دنیای جالبی است. شایعات بسیاری قبل از معرفی شدن بسیاری از محصولات در سایت های خبری منتشر می شود. مهم ترین بخش در شایعات این روز ها این است که بسیاری از بخش های واقعیت است. چندی پیش تصاویر رندر شده ای از گلکسی اس 6 را برای شما اوردیم اما این ک اسپیجن (Spigen)  به صورت جدی تصاویری از این گوشی به همراه کیس ها خود قرار داده است. Spigen یکی از شرکت ها معروف کیس سازی و محافظ  سازی جهان است. این تصاویر به اندزه ای جدی است که این شرکت این کیس ها را با این تصاویر آمازون به فروش گذاشته است. با آریامونز همراه باشید.

Possible-renders-of-the-real-Samsung-Galaxy-S6-with-Spigen-cases

همانطور که می دانید سامسونگ برای طراحی محصول جدید خود از گروهی را مسئول طراحی این گوشی کرده است که به آن اصطلاحا پروژه Zero  می گفتند. اما انچه از تصاویر بالا دیده می شود تغییر خاصی و تفاوت زیادی را نسبت به گلکسی اس 5 نمی توان دید. انچه در این تصاویر می توان دید تغییر مکان ال ای دی و حسگر تپش قلب می باشد.

 

2_Possible-renders-of-the-real-Samsung-Galaxy-S6-with-Spigen-cases

قرار است این گوشی در MWC 2015 در بارسلون رونمایی می شود و انچه که از این گوشی درز کرده است استفاده ی سامسونگ از اگزینوس ۷۴۲۰ به جای اسنپدراگون 810 می باشد.در مورد صفجه نمایش نیز از صفحه نمایش SUPERAMOLED استفاده خواهد شد که کفیت Quad HD را به همراه خواهد داشت.

اما هنوز باید منتظر باشیم و شاهد ظاهر جدید این گوشی باشیم.آیا گلکسی مانند قبل خواهد بود؟