امروز:9 فروردین 1403

اسمارت فون جدید شیائومی با نام Mi 5 به بازار عرضه می شود

به نظر شما پرچمدار جدید شرکت شیائومی چه جایگاهی در میان گوشی های چینی خواهد داشت ؟ در این پست گوشی هوشمند شیائومی با نام Mi 5 را بررسی می کنیم .اگر این مشخصات واقعیت داشته باشد ، کاربران با یک گوشی خوب شیائومی روبه رو خواهند شد .

با آریامونز همراه باشید …

اسمارت فون جدید شیائومی Mi 5 که با Libra شناخته می شود ، صفحه نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن  ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد داشت . این گوشی تراکم پیکسلی 554ppi دارد.

در این اسمارت فون از پردازنده اسنپدراگون 820 استفاده شده است . این گوشی رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی داخلی تا 16- 64 گیگابایت افزایش خواهد یافت و دارای حسگر اثر انگشت می باشد .

 

 

دوربین اصلی این اسمارت فون 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 6 مگاپیکسل است .Mi 5  باتری 3030 میلی آمپری مجهز و از سیستم عامل اندروید 5.1 استفاده شده است .

شرکت چینی شیائومی قصد دارد این  اسمارت فون را در ماه نوامبر وارد بازار کند ، همان طور که در شایعات هم ذکر شده بود . شیائومی به این جهت ماه نوامبر را انتخاب کرده که پردازنده اسنپدراگون 820 تا آن زمان کاملا بررسی شود و از عدم وجود مشکل در این پردازنده مطمئن شود .

هنوز مشخص نیست این گوشی با چه قیمتی به بازار عرضه شود .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم