امروز:8 اردیبهشت 1403

ارتباط اپل واچ و ایرفون بی سیم اپل بدون استفاده از آیفون

شرکت اپل ایرفون بی سیم پاوربیتس 2 را در رنگ بندی جدید عرضه کرده است و هر کسی با داشتن اپل واچ می تواند ایرفون بی سیم پاوربیتس 2 با همان رنگ داشته باشد و به این ترتیب ساعت و ایرفون اپل شما ست خواهد شد .
استفاده همزمان ایرفون و ساعت اپل شگفت انگیز است و شما می توانید با ساعت اپل تان موزیک را جلو و عقب کنید و با ایرفون اپلی که در گوش دارید از موسیقی لذت ببرید .

شرکت اپل این ایرفون را در کنفرانس WWDC که هفته گذشته برگزار شد معرفی کرد . رنگ بندی ایرفون بی سیم متناسب با رنگ های اپل واچ به رنگ های مشکی ، سفید ، آبی ، سبز و صورتی است .
شرکت اپل این ایرفون را پس از به دست آوردن کمپانی بیتس معرفی کرد . تنها تفاوت این ایرفون با مدل های قبلی در رنگ بندی متناسب با اپل واچ است و در واقع همان پاوربیتس 2 قبلی می باشد .
قیمت این ایرفون از طرف شرکت اپل 200 دلار اعلام شده است . بسیاری از افرادی که در حوزه موسیقی و صدا تبحر دارند معتقدند این ایرفون ، بیس زیادی به موزیک اضافه می کند که باعث می شود صدای شفاف و واقعی خواننده را نشنویم و صدا طبیعی نباشد .
این ایرفون با سایر ابزارهای هوشمند اپل نیز سازگار است و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن محسوب می شود .در نسخه جدید ، ایرفون به ساعت اپل متصل می شود و افرادی که یک ساعت اپل به دست دارند و یک ایرفون اپل نیز در گوش دارند می توانند بدون استفاده از گوشی آیفون ، بین ساعت و ایرفون ارتباط برقرار کنند و از طریق ساعت هوشمند موزیک خود را کنترل کنند و علاوه بر آن رنگ ایرفون و اپل واچ آنها ست باشد .
استفاده از یک اپل واچ و یک ایرفون هم رنگ با ویژگی ارتباطی قوی بین آن دو برای کاربران بسیار هیجان انگیز است .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم