امروز:8 اردیبهشت 1403

با همکاری شیائومی و اوبر گوشی Mi Note پس از چند دقیقه به دست کاربران می رسد

شیائومی و اوبر دو شرکت تازه کار هستند که قصد دارند با هم همکاری کنند . این دو شرکت می خواهند گوشی های هوشمند شیائومی را راحت تر به دست کاربران کشورهای سنگاپور و مالزی برسانند . با این همکاری خرید و داشتن یک تلفن Mi Note به راحتی خبر کردن تاکسی است .

باید اپلیکیشن Uber را باز کنید و در سمت چپ این برنامه با پیدا کردن شیائومی درخواست تان را بیان کنید . ماشین های اوبر که اسمارت فون های شیائومی را دارا هستند نارنجی رنگ هستند .

هیوگو بارا در صفحه فیس بوک خود نوشت : کاربران با خرید و سفارش تلفن همراه Mi Note هزینه آن را از طریق کارت اعتباری متصل به اکانت اوبر پرداخت می کنند و پس از چند دقیقه این گوشی به دست آنها خواهد رسید .

شرکت چینی شیائومی به سرعت در حال توسعه بازار فروش خود است و می خواهد فعالیتش را بیش از این گسترش دهد . شیائومی در کشور برزیل که خارج از آسیاست نیز نفوذ کرده است . اوبر  نیز قصد دارد که قضیه پتنت ها را اصلاح کند و در کوتاه ترین زمان ممکن کالا و سفارش را به دست کاربران برساند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم