امروز:31 فروردین 1403

ال جی اسمارت فون مخصوص G4 Pro را با نمایشگر Quad HD عرضه می کند

شرکت کره ای ال جی قصد دارد همانند اچ تی سی اسمارت فون جدیدی را در اواخر 2015 به بازار عرضه کند تا در میان رقبایش چون سامسونگ ، اپل و شرکت های چینی عقب نماند . ال جی احتمالا گوشی G4 Pro یا G4 Note را با صفحه نمایش 5.8 اینچی معرفی می کند .

شایعات زیادی درباره گوشی G4 Pro با صفحه نمایش Quad HD شش اینچی ، پردازنده اسنپ دراگون 820 ، 4 گیگابایت رم و دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی منتشر شده است . این گوشی با این مشخصات می خواهد در یک بدنه باریک و فلزی عرضه شود .

مدیر ال ج الکترونیکز ، چو جون – هو در کنفرانسی که دیروز طی دستاوردهای ال جی در فصل مالی گذشته برگزار شوده بود رسما اعلام کرد که این شرکت بزرگ در نیمه دوم سال 2015 یک اسمارت فون مخصوص به بازار عرضه خواهد کرد .

به گفته مدیر ال جی این شرکت می خواهد در بازارهایی که حضور دارد به موفقیت برسد و برنامه ای برای ورود به عرصه های جدید ندارد . نام این اسمارت فون مخصوص G4 Pro است که مخصوص قشر کوچکی از جامعه ساخته خواهد شد . ال جی این گوشی را در زمانی عرضه می کند که با رونمایی از آیفون بعدی و گلکسی نوت 5 آسیبی به بازار فروش آن وارد نکند.

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم