امروز:10 فروردین 1403

شرکت هواوی گوشی پایین رده اش را با نام Y6 Scale به زودی عرضه می کند

شرکت چینی هواوی در سال 2015 چندین گوشی میان رده و بالارده معرفی کرده است و حالا می خواهد گوشی پایین رده ای از سری Y معرفی کند تا بتواند به فروش بالایی برسد . این گوشی با قیمت 165 دلار عرضه می شود . برای مطالعه مشخصات فنی آن با آریامونز همراه باشید …

هنوز گوشی پایین رده  Y6 Scale هواوی به صورت رسمی معرفی نشده و مشخصات فنی اش نیز از سوی هواوی تایید نشده است . این گوشی دارای نمایشگر 5 اینچی اچ دی و تراکم 294 پیکسل بر اینچ می باشد . پردازنده ی  Y6 Scale اسنپ دراگون 210 کوالکام است و از پردازنده گرافیکی آدرنو 304 نیز استفاده می کند .

گوشی پایین رده هواوی دارای رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی ، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی می باشد .  Y6 Scale به یک باتری 2200 میلی آمپری مجهز شده است و از سیستم عامل اندروید 5 ابنبات چوبی و رابط کاربری Emotion UI نیز استفاده می کند .

33

این گوشی با ضخامت 8.3 میلی متر از پلاستیک ساخته شده است و از تمام شبکه های ارتباطی نسل چهارم ، بلوتوث و Wi-Fi پشتیبانی می کند . این محصول هواوی که با سایر محصولات پایین رده متفاوت است روز 30 جولای (8 مرداد) معرفی می شود و به احتمال زیاد تا آن زمان مشخصات قطعی تری از این گوشی منتشر می شود .

شرکت چینی هواوی گزارش مالی نیمه اول سال 2015 خود را منتشر کرده که نشان می دهد این شرکت در فروش اسمارت فون هایش موفق بوده است و می خواهد در نیمه دوم سال نیز به این فروش بالا دست یابد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم