امروز:10 اردیبهشت 1403

باتری اسمارت فون Xperia C4 Dual شرکت سونی تست شد

یک فاکتور مهم برای خرید اسمارت فون های بالارده و میان رده توجه به طول عمر باتری است .باتری اسمارت فون 5.5  اینچی Xperia C4 با طراحی و ظاهر خوب و دوربین سلفی قوی تست شد ، برای  اطلاع از نتیجه تست باتری این گوشی با آریامونز همراه باشید …

در این اسمارت فون از یک باتری 2600 میلی آمپری استفاده شده است که به نظر برای یک گوشی با صفحه نمایش 5.5 اینچی و فول اچ دی کم می باشد . البته گوشی های گلکسی A7 و Vivo X5Max با همین باتری نتیجه خوبی داشته اند .

در نتیجه تست مشخص شد که این گوشی تا 7 ساعت به کاربر  امکان می دهد که در فضای مجازی بچرخد و تا کمتر از 6 ساعت ویدئویی را تماشا کند . البته در این حین روشنایی گوشی روی 50 درصد قرار دارد که در حدود 350 نیت است . با این تست انتظار داریم گوشی تحمل 13 ساعت مکالمه را داشته باشد .

در حالت کلی اگر یک ساعت در اینترنت باشید ، یک ساعت ویدئو تماشا کنید و یک ساعت با 3G مکالمه داشته باشید در حدود 53 ساعت گوشی در حالت استندبای خواهد بود .

gsmarena_0015

این اسمارت فون سونی با طراحی زیبا ، پردازنده قوی با بنچمارک 46000 در آنتوتو ، نمایشگر بزرگ و واضح ، دوربین سلفی با فلاش LED و کیفیت تصاویر بالا از باتری خوبی برخوردار نیست . این ظرفیت باتری در بازار رقابتی و در میان رقبا مقدار کمی است اما می تواند روی هم رفته گوشی خوبی برای کاربران باشد و نظر هر کسی را به خود جلب کند .

نظر شما درباره باتری این اسمارت فون با قابلیت های فوق چیست ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم