امروز:12 اردیبهشت 1403

گلکسی Folder ، اسمارت فون تاشونده اندرویدی شرکت سامسونگ

بعد از این که ال جی اسمارت فون تاشو خود را با نام جنتل معرفی کرد ، سامسونگ نیز از گلکسی فولدر خود پرده برداشت که یک اسمارت فون تاشونده با سیستم عامل اندروید است . با آریامونز همراه باشید ….

در شرق آسیا هنوز هم گوشی های تاشونده طرفدار دارد . شرکت سامسونگ اسمارت فون جدیدی با سیستم عامل اندروید و تا شونده با قیمت 250 دلار معرفی کرده است که از شبکه LTE نیز پشتیبانی می کند .

اولین گوشی مدل فولدر در سال 2013 توسط شرکت سامسونگ عرضه شده و حالا بعد از چند سال نسل دوم این گوشی ها با همان نام معرفی شده است .

 

222

 

این اسمارت فون سامسونگ با صفحه نمایش 3.8 اینچی ، ددوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی معرفی شده است . حافظه داخلی گوشی با استفاده از کارت حافظه خارجی تا 128 گیگابایت قابل افزایش است .

انرژی موردنیاز این گوشی از طریق باتری 1800 میلی آمپری تامین می شود . این گوشی تاشونده با نام گلکسی فولدر در دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه می شود .

عرضه این گوشی از ماه آینده در بازار کره جنوبی شروع خواهد شد و هنوز مشخص نیست که در سایر بازارها وارد می شود یا نه ؟ .  این گوشی تاشونده نسبت به گوشی تاشونده جدید ال جی 80 دلار گران تر است و هنوز مشخص نیست که در آن از کدام نسخه اندروید استفاده خواهد شد .

آیا شما رغبتی به استفاده از یک گوشی تاشونده اندرویدی خواهید  داشت . نظر شما درباره این گوشی با این قابلیت ها چیست ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم