امروز:10 فروردین 1403

مایکروسافت پرچمداران جدید خود را در مراسم IFA 2015 برلین معرفی نمی کند

کاربران و علاقه مندان اسمارت فون های ویندوز فون منتظر منتشر شدن ویندوز 10 و رونمایی از پرچمداران جدید مایکروسافت هستند و حالا تام وارن به تازگی اعلام کرده که اسمارت فون های لومیا 940 و 940XL در مراسم IFA 2015 برلین آلمان رونمایی نمی شوند . با آریامونز همراه باشید ….

خیلی وقت است که مایکروسافت پرچمدار جدیدی عرضه نکرده است و قرار است بعد از انتشار نسخه نهایی ویندوز 10 پرچمدار جدید را معرفی کند . کاربران به این امید هستند در مراسم IFA 2015 برلین که در روز 13 شهریورماه برگزار می شود اسمارت فون های جدید لومیا 940 و لومیا 940XL را ببینند اما ادیتور ارشد وب سایت ورج در توییتر خود اعلام کرد در این مراسم پرچمداران جدید مایکروسافت معرفی نخواهند شد .

تام وارن در صفحه توئیتر خود نوشت :  گوشی های لومیا Cityman , Talkman شرکت مایکروسافت در مراسم IFA رونمایی نخواهد شد . ( تام وارن ، 17 آگوست 2015)

ردموندی ها در این مراسم حضور خواهند داشت و بر طبق شایعات شرکت مایکروسافت بیشتر کامپیوتر و لپ تاپ هایش را به ویندوز 10 مجهز می کند و از امکانات ویندوز 10 برای ارائه دستگاه های جدید استفاده خواهد کرد . احتمال این نیز می رود که سیستم عامل ویندوز 10 در نسخه موبایلی هم عرضه شود .

پیش از این شایعه ای مطرح شده بود که پرچمداران مایکروسافت با ویندوز 10 پیش از ماه سپتامبر به صورت جداگانه رونمایی می شوند و در ماه نوامبر به بازار عرضه خواهند شد .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم