امروز:9 فروردین 1403

مونزاپ : با Perfect Flashlight ویندوزفون خود را مجهز کنید

یکی از ابزارهای کاربردی برای هر گوشی هوشمندی ، فلاش روشنایی می باشد چرا که علاوه بر استفاده در زمان عکس برداری می توان در محیط های تاریک و مواقع ضروری همچون قطع اتصال برق یا حتی گیر کردن در جاده هنگام شب نیز از آن به عنوان چراغ قوه استفاده نمود .

اگر به دنبال اپلیکیشنی برای این منظور هستید ، Perfect Flashlight برنامه ای مناسب و طراحی شده برای گوشی های ویندوزفون است که علاوه بر روشن نگه داشتن فلاش گوشی در مواقع مورد نیاز ، این برنامه از حالت درخواست کمک SoS هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید توسط این حالت، به صورت چشمک زن، فلاش گوشی را فعال کنید.

perfect-flashlight2_3152b

دلیل دیگری که اپلیکیشن Perfect Flashlight را برای ویندوزفون شما توصیه می کنیم آن است که با نصب این برنامه می توانید علاوه بر امکان روشنایی از امکانات دیگری شامل قطب نما و کد مورس نیز استفاده کنید . امور مختلفی همچون مسیریابی و حتی قبله یابی توسط بخش مربوط به قطب نما انجام می پذیرد و اگر مایل باشید بصورت رمزی با دوستان خود صحبت کنید می توانید از امکان کد مورس این برنامه استفاده کنید که متون عادی را به کد مورس تبدیل می کند و همچنین قابلیت تبدیل پیام‌های مورس شده را به حروف انگلیسی ( حالت معکوس ) را دارد .

برای دریافت اپلیکیشن Perfect Flashlight از ویندوزفون استور اینجا کلیک کنید .

Web Developer and Design