امروز:26 اردیبهشت 1403

بنا بر شایعات اسمارت فون جدید سونی ، یک گوشی کامپکت با شماره مدل E5663 خواهد بود

شایعاتی به گوش می رسد که شرکت بزرگ سونی قصد دارد یک گوشی کامپکت با شماره مدل E5663 تولید کند .بر طبق این شایعه این گوشی صفحه نمایش 4.6 اینچی خواهد داشت .

این شرکت ژاپنی می خواهد اسمارت فون جدیدش را با نام Xperia Z4 عرضه کند که این گوشی قبل از این با نام Xperia Z3 پلاس در ژاپن رونمایی شده بود . شایعات مبنی بر این است که سونی علاوه بر پرچمدار خود قرار است موبایل E5663 را بسازد.

تا قبل از امروز جزئیات و مشخصاتی از موبایل E5663 منتشر نشده بود و این اطلاعات اندک اهمیت زیادی دارد . ظاهرا این اطلاعات لو رفته  و سونی هیچ یک از آنها را تایید نکرده است.

با آریامونز همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این اسمارت فون داشته باشید …

به نظر می رسد موبایل  E5663 ، صفحه نمایشی با رزولوشن 1080 پیکسل دارد که بالاترین کیفیت را در میان اسمارت فون های کامپکت سونی دارد .

گوشی جدید سونی پردازنده MT6795 مدیاتک هشت هسته  ای دارد که سرعت کلاک این پردازنده 1.9 گیگاهرتز می باشد .

شرکت سونی در ساخت چیپست پیش گام است و پردازنده های تولیدی این شرکت عملکرد بالایی دارد و البته قیمت پایینی دارد . در این گوشی از چیپست سونی استفاده شده است و انتظار می رود که گوشی نیز قیمت پایینی داشته باشد .

 

این اسمارت فون کامپکت رم 3 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی داخلی 16 گیگابایتی دارد . اغلب گوشی های تولیدی سونی این میزان فضای هارد درایو را در اختیار کاربر قرار می دهد.

به احتمال زیاد این گوشی دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13مگا پیکسلی خواهد داشت که تصاویر سلفی با کیفیت بالا به شما می دهد . هنوز اطلاعات در مورد قیمت ، نام رسمی گوشی و تاریخ عرضه آن ارائه نشده  و حتی اطلاعات فوق نیز از سوی شرکت سونی تایید نشده است .

1

2 3

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم