امروز:4 اردیبهشت 1403

بررسی تخصصی گلکسی نوت 5 ؛ قسمت دوم-نمایشگر

ما در آریامونز به بررسی تخصصی نوت 5 پرداختیم. در قسمت اول به بررسی ویژگی کلی گلکسی نوت 5 پرداختیم. گلکسی نوت 5 یک گوشی قدرتمند با پردازنده ی اگزینوس 7420 می باشد. این گوشی همچنین دارای 4 گیگابایت رم می باشد که سخت افزار قدرتمند این گوشی را تکمیل می کند. علاوه بر این باید بدانید که این گوشی کی گوشی 5.7 اینچی است. شما می توانید قسمت های دیگر بررسی گلکسی نوت 5 را در زیر مشاهده کنید. با آریامونز همراه باشید.

قسمت های مختلف بررسی گلکسی نوت 5 در آریامونز:

قسمت های مختلف بررسی گلکسی نوت 5:

قسمت اول: بررسی گلکسی نوت 5- مشخصات کلی

قسمت دوم: بررسی گلکسی نوت 5- نمایشگر

قسمت سوم: بررسی گلکسی نوت – باتری

نمایشگر گلکسی نوت 5

سامسونگ برای گوشی نوت جدید خود از یک نمایشگر 5.7 اینچی استفاده کرده است. این نمایشگر فوق العاده دارای رزولوشن QHD می باشد و نوع نمایشگر آن نیز از نوع Super AMOLED می باشد. این نمایشگر به خوبی محتوای 4K را نمایش می دهد و یکی از بهترین نمایشگر ها ی موجود در بازار می باشد. از ویژگی هایی که در این گوشی کمبود آن در نمایشگر احساس می شود نداشتن انحنا در اطراف آن می باشد.

Note-5-Macro-2-438x291

 

Note-5-Macro-1-438x284

برای بررسی بیشتر کیفیت این نمایشگر و رزولوشن آن بهتر است بدانید که تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 518 پیکسل بر اینچی می باشد. این مقدار در آیفون 6 مقدار 326 پیکسل بر اینچ می باشد. اما خب باید بدانید که نمایشگر از نمایشگر جدید گوشی سونی بهتر نیست. گوشی اکسپریا زد 5 پریمیوم به یک نمایشگر 4K مجهز است. این نمایشگر تراکم پیکسلی 806 را برای این گوشی به وجود می آورد که یک تراکم پیکسلی فوق العاده است. اما باید این نظر اپل را نیز در مورد تراکم پیکسلی گوشی های بدانید که بر اساس گفته ی اپل تراکم پیکسلی 326 برای گوشی همراه بهترین مقدار است زیرا که چشم بیشتر از آن را تشخیص نمی دهد. شاید برای همین باشد که شما نتوانید تمایز بسیار زیادی را بین گوشی آیفون و گوشی های با تراکم پیکسلی بیشتر بیابید.

مقایسه ی نمایشگر های نکسوس 6، اچ تی سی ام 9، گلکسی نوت 5 ، گلکسی اس 6، الجی جی 5

Note-5-screen