امروز:31 فروردین 1403

کاربران در ویندوز فون هم امکان ارسال موزیک و تماس تلفنی دارند

کاربران  اسمارت فون های ویندوزفون از طریق واتس آپ امکان تماس تلفنی و ارسال موزیک را نداشتند در حالیکه این امکان در گوشی های نسخه اندروید و اپل وجود داشت . اما حالا این  امکان در ویندوز فون هم وارد شده و مانند سال 2012 نمی باشد و در این سیستم عامل تغییراتی ایجاد شده است .

نرم افزار پیام رسان واتس آپ یکی از بهترین و معروفترین نرم افزارهای مسنجری بین پلتفرمی در جهان است و همچنین محبوب ترین مسنجر در ویندوز فون می باشد که حالا تغییراتی در واتس آپ این سیستم عامل ایجاد شده است .

با آریامونز همراه باشید…

حالا بعد از گذشت یک سال از زمان عرضه واتس آپ و تست های زیاد روی نسخه بتای این نرم  افزار ، امکان تماس تلفنی و ارسال موزیک نیز به آن در ویندوز فون اضافه شده است . به صورت مجانی می توانید با واتس آپ با دوستانتان تماس تلفنی برقرار کنید و برای این کار نیازی به شکبه GSM نیز نمی باشد و برای برقرار تماس فقط اتصال اینترنت نیاز است .

WhatsApp

 

قابلیت جدید واتس آپ در سیستم عامل ویندوزفون 8 به بالا اجرا خواهد شد . علاوه بر برقراری تماس می توانید موزیک و آهنگ نیز برای دوستانتان ارسال کنید . امکانات فوق در نسخه  ۲٫۱۲٫۶۰٫۰ نرم افزار واتس آپ تعبیه شده است .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم