امروز:8 اردیبهشت 1403

مشخصات اسمارت فون شیائومی Mi 5 Plus و Mi 5 اعلام شد

اکنون پرچمدار اصلی شیائومی به نام Mi 4 در بازار موجود است و تقریبا یک سال است که این پرچمدار شیائومی عرضه شده است .

اخیرا مشخصات اسمارت فون شیائومی Mi 5 معرفی شده و اکنون در شبکه اجتماعی چین به نام Weibo برخی مشخصات اسمارت فون Mi 5 Plus نیز فاش شده است . با آریامونز همراه باشید …

اسمارت فون شیائومی Mi 5 صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 2K دارد . تصاویر در این صفحه نمایش و رزولوشن ، چگالی 565 پیکسل دارد . این گوشی یکی از بهترین ها در بازار می باشد اما چگالی کمتری از گوشی های گلکسی جدید دارد . اسمارت فون های گلکسی چگالی 577 پیکسل در هر اینچ دارند .

این گوشی چینی پردازنده اسنپ دراگون 810 دارد و خیلی عجیب است که شیائومی این پردازنده را انتخاب کرده ، زیرا پیش از این در استفاده از کوالکام با مشکل روبه رو شده بود و Mi Note Pro بیش از اندازه گرما تولید می کرد .

این گوشی دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی است که فیلم هایی با کیفیت 4K به کاربر می دهد . شیائومی می خواهد از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلوی گوشی استفاده کند تا تصاویر سلفی با کیفیتی ارائه دهد .

این اسمارت فون به باتری 3000 میلی آمپزی مجهز است و قابلیت Quick Charge دارد . سیستم عامل Mi 5 اندروید 5.1 است و با قیمت 386 دلار به بازار عرضه می شود .

نگاهی به مشخصات سخت افزاری فاش شده دو موبایل شیائومی Mi 5 Plus و Mi 5 - دیجیاتو003486

گوشی Mi 5 Plus جایگزین گوشی Mi Note Pro می باشد . این موبایل مشخصاتی شبیه به سری نوت سامسونگ دارد و با صفحه نمایش 5.7 اینچی به بازار عرضه می شود .

فبلت جدید شیائومی پردازنده اسنپدراگون 820 و دوربین 23 و 12 مگاپیکسلی دارد . این فبلت با بدنه فلزی به یک باتری 3500 میلی آمپری مجهز است و با سیستم عامل  اندروید 5.1 با قیمتی بین 450 تا 530 دلار وارد بازار می شود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم